Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 125

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 126

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 127
Prowadzenie bloga firmowego, redagowanie i pisanie tekstów na blogi na zlecenie i zamówienie - cennik atrakcyjny, jakość wysoka | Copywriting

Prowadzenie blogów firmowych

Odnoś korzyści dzięki blogowi

Powierz blog firmowy specjalistom

Planujesz założenie bloga firmowego, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? W takim razie powierz nam to zadanie – jesteśmy po to, żeby pomóc Ci go rozwinąć i prowadzić w profesjonalny sposób. Skontaktuj się z nami niezależnie od tego, czy chcesz zlecić pisanie tekstów na blog firmowy, czy szukasz doświadczonych fachowców, którzy go wdrożą i kompleksowo zajmą się jego prowadzeniem. W obu przypadkach możesz liczyć na satysfakcjonujące rezultaty i przy okazji atrakcyjne warunki finansowe współpracy.

Blog firmowy w dobrych rękach

Blog firmowy to skuteczne, elastyczne, uniwersalne i zarazem mało kosztowne pod względem finansowym narzędzie wspierające marketing. Ponieważ należy wyłącznie do Ciebie, tylko od Twoich decyzji zależy, czy posłużysz się nim z pożytkiem dla swojej działalności. We współpracy z naszą firmą wykorzystasz tę szansę, tworząc wartościowy pod względem treści i atrakcyjny wizualnie blog, który skutecznie wspiera Twój biznes. Nie tylko redagujemy i piszemy artykuły z myślą o blogach firmowych, ale również we własnym zakresie publikujemy wpisy i dodajemy zdjęcia bez względu na platformę, na której witryna została postawiona.

Gwarantujemy:

  • zakładanie i prowadzenie bloga,
  • darmowe zdjęcia dopasowane tematycznie,
  • bezpłatną publikację wpisów w systemie zarzadzania treścią,
  • wsparcie przy przygotowywaniu tematów i opracowywaniu kalendarza wpisów.

Skuteczniejsze SEO

Prowadząc blog firmowy i regularnie publikując wartościowe, tematyczne treści zoptymalizowane pod kątem SEO, Twoja strona internetowa zyskuje wiarygodność w Google. Tym samym staje się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większy ruch organiczny.

Profesjonalny wizerunek

Interesujące dla odbiorców teksty umieszczone na blogu firmowym budują korzystny wizerunek. Dzięki nim przedstawiasz się jako ekspert w swojej niszy, który doskonale zna się na tym, czym się zajmuje.

Kanał komunikacji

Blog firmowy to dodatkowy kanał komunikacji, za pośrednictwem którego kontaktujesz się z odbiorcami i dostarczasz im poszukiwane przez nich informacje, a oni mogą lepiej poznać Ciebie i Twoje przedsiębiorstwo. Warto wykorzystać tę szansę.

Wysoka jakość, atrakcyjny cennik

Skontaktuj się z nami w sprawie prowadzenia bloga bez względu na branżę, w której funkcjonuje Twoja firma. Dysponujemy doświadczeniem pozwalającym na zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie. Współpracujemy z przedsiębiorstwami zajmującymi się dowolną działalnością, począwszy od transportu i podróży, poprzez przemysł i produkcję, skończywszy na kosmetykach i zdrowym odżywianiu. Zapewniamy wartościowe, merytorycznie i w pełni poprawne językowo treści, które budują wizerunek i poprawiają pozycję Twojej witryny w Google.

Ponieważ wiemy, że poza wysoką jakością artykułów liczy się dla Ciebie także atrakcyjny cennik, oferujemy konkurencyjne stawki. Dzięki temu inwestycja w blog firmowy zwraca się jeszcze szybciej, przynosząc wymierne korzyści Twojemu przedsiębiorstwu. Aby zorientować się, ile kosztuje prowadzenie bloga Twojej firmy, napisz wiadomość lub zadzwoń i opisz swój projekt, a zaproponujemy konkretną wycenę.

Zaufali nam

Regularne prowadzenie merytorycznego, interesującego bloga firmowego niesie ze sobą wiele korzyści. Jedną z nich jest możliwość szerszego przedstawienia produktów lub usług stanowiących przedmiot działalności. Jeżeli prowadzi się sklep internetowy, w opisach produktów czy kategorii należy się skupić na konkretach, streścić najważniejsze informacje czy argumenty. Podobnie jeśli chodzi o prezentację usług na stronie WWW.

Z kolei blog jest platformą, na której można szerzej przedstawić problem, zjawisko czy samą ofertę. Nie trzeba ograniczać liczby znaków, za to dopuszczalne, a nawet pożądane jest eksperymentowanie z formą wpisu, tak aby uzyskać możliwie interesujący, wartościowy efekt.

Merytoryczne, unikatowe treści blogowe pozwalają relatywnie niewielkim kosztem budować ekspercki wizerunek przedsiębiorstwa. Opinia w branży i wśród klientów jest bardzo ważna, dlatego nie można bagatelizować wpływu, jaki osiąga się regularnymi, angażującymi, bogatymi w ciekawe informacje czy przykłady wpisami. Blog firmowy powinien stać się jednym z punktów odniesienia w obszarze danej dziedziny. Z biegiem czasu może być źródłem, które jest cytowane, chętnie udostępniane, stawiane jako wzór dla konkurencji.

Inną korzyścią, jaką daje blog firmowy, jest możliwość wchodzenia w interakcję z użytkownikami. Podobnie jak na profilach w mediach społecznościowych, również tutaj warto zachęcać do udostępnień i komentarzy. Moderowanie kulturalnej i merytorycznej dyskusji jest przejawem profesjonalnego podejścia i świadomości mocy, jaką dają określone narzędzia. Co więcej, opinie czy pytania użytkowników mogą stać się inspiracją do kolejnych wpisów, co gwarantuje, że pula tematów do omówienia nie wyczerpie się w zbyt szybkim tempie.

Nie należy zapominać, że prowadzenie bloga firmowego jest znakomitym wsparciem dla pozycjonowania. Zdaniem wielu, to jeden z absolutnie kluczowych elementów kampanii SEO. Algorytm Google analizuje jakość strony także w kontekście jej aktualizowania. Regularnie pojawiające się wpisy, które są obszerne i unikatowe, stanowią ważny czynnik potencjalnego awansu strony w wynikach wyszukiwania. W przygotowywanych artykułach blogowych naturalnie pojawiają się rozliczne frazy kluczowe. Jeżeli połączy się to z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, czytelnym układem i atrakcyjną oprawą wizualną, treści z pewnością przyciągną więcej użytkowników, a działania pozycjonujące przyniosą pożądane efekty.

Biorąc pod uwagę wszystkie przytoczone argumenty, dobrze prowadzony blog firmowy wspiera budowanie wizerunku, marketing oraz SEO. W długofalowej perspektywie wzmacnia relację z klientami czy pozycję w danej branży. Daje szansę, żeby za sprawą ciekawej i przemyślanej treści rozwinąć całe przedsiębiorstwo. Dlatego tak istotnym jest powierzenie prowadzenia blogów firmowych profesjonalnej agencji copywritingowej. Content marketing wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, jeżeli ma przynosić oczekiwane efekty. To rodzaj współpracy, która w wielu przypadkach jest owocnie kontynuowana przez całe lata.

Blog firmowy można uznać za jedno z najciekawszych narzędzi marketingowych, przede wszystkim ze względu na jego swoistą wielofunkcyjność, uniwersalną wartość w kontekście budowania wizerunku, wspierania sprzedaży czy pozycjonowania strony.

Wiele internetowych treści należy formatować w ściśle określony sposób, ograniczając liczbę znaków czy sprowadzając poruszane kwestie do najistotniejszych podstaw. Tymczasem na blogu firmowym mogą się pojawiać nawet dłuższe teksty, istnieje tutaj znacznie większa swoboda i pole do zaprezentowania kreatywności.

Dawniej blogi stanowiły rodzaj internetowych pamiętników, były tworzone często przez anonimowych twórców. Dziś dla blogerów to coraz rzadziej samo hobby, a raczej sposób na życie. Również przedsiębiorstwa odkryły potencjał regularnego udostępnienia tematycznych wpisów. Blog firmowy sprawdza się w każdej branży, ponieważ na każdy temat można i warto przygotowywać wartościowe artykuły. Dzięki temu Internet staje się źródłem merytorycznej wiedzy.

Ciekawe, inspirujące wpisy mogą być doskonałym poradnikiem związanym z produktem lub usługą, wspierając sprzedaż. Na blogu jest miejsce na każdy format – recenzję, wywiad, reportaż, rozbudowany opis czy uzupełnienie treści wideo tekstem oraz obrazem. Tym samym blog staje się narzędziem odpowiadającym na potrzeby komunikacji B2B oraz B2C. Eksperckie treści budują reputację wśród kontrahentów czy przedstawicieli szeroko pojętej branży, ale są skierowane przede wszystkim do odbiorców, więc wspierają inne działania marketingowe.

Blog jest też jednym z ważniejszych narzędzi służących do pozycjonowania. Dlaczego? Ponieważ algorytm Google docenia regularnie publikowane treści, które są użyteczne ze względu na swoją tematykę czy układ. W kontekście SEO warto zwrócić uwagę na staranny dobór kluczowych fraz, które we wpisach muszą jednak pojawiać się w sposób naturalny. Blog to także okazja do linkowania zewnętrznego i wewnętrznego, jak również wykorzystywania potencjału kreatywnych tytułów oraz treści wizualnych i multimedialnych.

Skoro blog można nazwać marketingowym „narzędziem wielofunkcyjnym”, trzeba też przypomnieć o jego społecznościowym charakterze. Od zawsze publikowanie tego typu treści było związane z możliwością otrzymania feedbacku, informacji zwrotnej. Komentarze czytelników są bardzo użyteczne – pozwalają spojrzeć na treści z dystansem, zainspirować się do stworzenia kolejnych wpisów czy odnieść do konkretnych pytań, zdobywając tym samym zaufanie i sympatię.

Nie należy opierać działań marketingowych wyłącznie na prowadzeniu bloga, ponieważ dużo korzystnych efektów dostrzegalnych jest dopiero w dłuższej perspektywie. Nie zmienia to faktu, że na każdym etapie rozwoju działalności warto wykorzystać potencjał tego narzędzia. Wśród najważniejszych korzyści można wskazać:

  • relatywnie niski koszt w stosunku do osiąganych korzyści,
  • łatwość prowadzenia komunikacji w tej formie,
  • naturalne wspieranie sprzedaży, PR i pozycjonowania,
  • możliwość uzyskania informacji zwrotnej od czytelników,
  • swobodę w przekazywaniu porad, informacji, idei, inspiracji czy treści rozrywkowych.

Chcesz rozpocząć współpracę?

Napisz lub zadzwoń!