Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 125

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 126

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/maturasn/domains/copywriting24.pl/public_html/wp-content/plugins/circle-elements/pixerex-elements-for-elementor.php on line 127
Opisy produktów do sklepu internetowego - tworzenie, pisanie, oferta | Copywriting

Opisy produktów

Sprzedawaj i pozycjonuj się skuteczniej

Zwiększ sprzedaż dzięki opisom produktów

Unikalne opisy produktów w sklepie internetowym są niezbędne, jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał swojego biznesu. Jako agencja copywriterska zajmujemy się ich tworzeniem na zamówienie, dlatego jeśli chcesz uzupełnić e-sklep o wartościowe, oryginalne i odpowiednio zoptymalizowane opisy produktów, skontaktuj się z nami już teraz. To opłacalna inwestycja, która zwraca się w krótkim czasie.

Unikalne opisy produktów do sklepów internetowych

Jesteśmy do Twojej dyspozycji niezależnie od branży, w której działa Twój sklep online. Współpracujemy m.in. z firmami odzieżowymi, motoryzacyjnymi, medycznymi czy budowlanymi. Oferujemy profesjonalne pisanie opisów produktów na zlecenie niezależnie od ich długości – realizujemy zarówno krótkie, kilkusetznakowe, jak i znacznie bardziej obszerne treści, których objętość wynosi kilka tysięcy znaków ze spacjami. Bez względu na długość współpracy cena jest zawsze wysoce konkurencyjna. Gwarantujemy atrakcyjne stawki przy pojedynczych zleceniach, a w przypadku długotrwałej, stałej współpracy z naszą agencją copywritingu proponujemy korzystne rabaty.

Gwarantujemy:

  • terminową realizację opisów produktów,
  • atrakcyjne ceny,
  • korzystne rabaty w przypadku długotrwałej współpracy.

Wyższe pozycje w Google

Dzięki unikalnym opisom produktów Twój sklep internetowy jest lepiej widoczny w wynikach wyszukiwania w Google, a co za tym idzie, odwiedza go więcej potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem oferowanych artykułów.

Personalizacja

Dostarczamy opisy produktów, które są dostosowane do specyfiki i branży Twojego sklepu internetowego. Nasza oferta obejmuje treści odpowiadające na potrzeby i wymagania klientów odwiedzających Twoją stronę.

Większe zyski

Optymalizacja pod kątem SEO, wysoka wartość merytoryczna, atrakcyjna i skuteczna pod względem marketingowym treść, personalizacja pod kątem określonej grupy docelowej – wszystko to przekłada się na wyższe zyski, które osiąga Twój sklep online dzięki oryginalnym opisom produktów.

Opisy produktów, które zachęcają do kupna

Nawiązując współpracę z naszą agencją copywritingu, inwestujesz w treści najwyższej jakości.

Tworzymy opisy produktów, które pozwalają klientom na dokładne zapoznanie się z asortymentem oferowanym w Twoim e-sklepie. Używamy perswazyjnego języka korzyści, podkreślając najważniejsze atuty poszczególnych artykułów. Piszemy w taki sposób, aby zamawiający mógł sobie wyobrazić dany produkt i był przekonany, że naprawdę go potrzebuje.

Współpracujemy nie tylko ze sklepami internetowymi z całej Polski, ale również z firmami i osobami zajmującymi się handlem online na platformach sprzedażowych, np. Allegro, OLX, eBay czy Gumtree. Dostarczamy treści, które skutecznie wspierają sprzedaż za pośrednictwem aukcji internetowych. Dobieramy odpowiednie frazy, tworzymy tytuły, stosujemy nagłówki i listy wypunktowane, zachęcając do kupna poprzez atrakcyjne opisy aukcji w Allegro oraz innych serwisach.

Zaufali nam

Opisy produktów w sklepach internetowych pełnią dwie zasadnicze role, a podstawową jest wsparcie sprzedaży. Można powiedzieć, że w cyfrowym świecie mają to samo zadanie co sprzedawca w sklepie stacjonarnym, który zjawia się obok klienta i odpowiednimi argumentami przekonuje go do wyjęcia portfela.

Naczelnym celem w każdym e-commerce jest maksymalizacja zysków, a profesjonalne opisy są tutaj jednym z kluczowych aspektów. Umiejętnie sformułowana treść ułatwia podjęcie decyzji konsumenckiej. Pomaga w poznaniu oferty, analizie korzyści, samej procedurze zakupu i późniejszym wykorzystaniu konkretnego produktu. Perswazja nie powinna być nachalna – wręcz przeciwnie, odbiorca ma mieć wrażenie przynajmniej częściowego obiektywizmu. Skoro poświęca czas na lekturę kilku-kilkunastu linijek tekstu, chce się dowiedzieć czegoś konkretnego. Szybko i na temat. Inaczej zamiast kliknąć na symbol koszyczka poszuka wzrokiem strzałki cofania lub wyjścia z przeglądarki. Dobre opisy produktów są dziś podstawą prowadzenia sklepu internetowego w każdej branży, a także w sprzedaży na aukcjach online, np. na Allegro.

Rynek e-commerce rozwija się w takim tempie, że praktycznie niemożliwe stało się konkurowanie o pozycję branżowego lidera bez inwestycji w content marketing i inne działania promocyjne. Choć płatna reklama Google ma oczywiste zalety, wiele zyskuje się dzięki unikatowym, profesjonalnie przygotowanym opisom produktów (i kategorii). Jest to podstawa działań SEO w przypadku sklepów internetowych.

Algorytm Google ocenia atrakcyjność stron, premiując najlepsze wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania poszczególnych słów i fraz. Jeśli chcesz być na jak najwyższym miejscu, tym samym zwiększając ruch i konwersję na stronie, potrzebujesz dobrych opisów. Jeżeli są oryginalne, zawierają frazy kluczowe, ich długość jest optymalnie dopasowana do potrzeb odbiorcy, to przypadają do gustu użytkownikom, a także robotom Google. A one doceniają przede wszystkim użyteczność.

Skoro opisy produktów mają być jednocześnie wsparciem dla sprzedaży i pozycjonowania, powinny zostać zredagowane przez doświadczonego specjalistę, który dysponuje odpowiednią wiedzą i narzędziami, aby dostosować content do wybranego e-commerce. Teksty nie mają być techniczne i „suche” – warto, aby oddziaływały na wyobraźnię oraz zmysły. Zamiast specyfikacji lepsze jest wskazanie zastosowań czy praktycznych korzyści.

Podstawę opisu produktu stanowi język dostosowany do grupy odbiorców, który zawiera specjalistyczne lub żargonowe określenia. Trzeba też pamiętać o spójności z pozostałymi elementami komunikacji sklepu internetowego, ponieważ nawet tak krótkimi treściami buduje się wizerunek całej firmy. Może być humorystycznie, może być specjalistycznie – ważne, aby z sensem w tym konkretnym przypadku.

Copywriter odpowiedzialny za tworzenie opisów produktów do sklepu internetowego często działa na podstawie wytycznych od specjalistów SEO, na przykład jeśli chodzi o frazy kluczowe i pożądaną długość tekstów. W efekcie powstają treści czytelne, perswazyjne, kreatywne i pozycjonujące, które w krótszej i dłuższej perspektywie przynoszą wymierne korzyści.

Jednym z podstawowych zleceń, które warto powierzyć naszej agencji copywritingu, jest przygotowanie opisów produktów spełniających wymogi SEO. Budowanie pozycji w wynikach wyszukiwania Google zawsze należy zaczynać od dostosowania witryny do potrzeb odbiorcy. Lata doświadczeń i zawodowe kompetencje ułatwiają nam tworzenie treści, które nie tylko adekwatnie przedstawiają produkt lub usługę, ale również wspierają działania SEO. Oto kilka elementów, na które zwracamy szczególną uwagę.

Już samo zatytułowanie produktu, a co za tym idzie, podstrony ma istotne znaczenie. Umieszczając w nazwie frazę kluczową, zwiększa się szanse na lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Poza tym klient otrzymuje czytelną informację, z czym ma do czynienia. Załóżmy, że sprzedajesz przez Internet telewizory. Przeciętnemu klientowi sama nazwa fabryczna niewiele mówi. Dużo lepiej nazwać produkt np. w ten sposób: „telewizor 40 cali LED 4K – (nazwa producenta) (numer seryjny produktu)”. Zawsze pamiętaj o tym, czego szuka i potrzebuje Twój odbiorca.

Jednym ze standardowych działań z zakresu pozycjonowania jest przygotowanie, a następnie umieszczenie w kodzie znacznika meta description. Jest to meta tag, czyli fragment kodu w sekcji <head>, który stanowi źródło informacji o tym, co znajduje się na danej stronie. Efekt widać w Google w postaci kilku zdań wyświetlanych bezpośrednio pod adresem strony. Sam fakt zastosowania meta description nie jest czynnikiem bezpośrednio wpływającym na pozycję strony, ale zwiększa jej atrakcyjność i szansę na częstsze klikanie w wyniki, tym samym spełniając ważną rolę.

Opis produktu w sklepie internetowym powinien być w pełni unikatowy. Użytkownika nie interesuje treść znajdująca się na innych stronach – szuka odpowiedzi na konkretne pytania lub wskazówek, które pomagają w podjęciu odpowiedniej decyzji konsumenckiej. Nie ma jednoznacznego wskazania dotyczącego długości opisu produktu, ale przyjmuje się, że optymalną objętością jest co najmniej 1000 znaków ze spacjami. Nie należy jednak skupiać się jedynie na cyfrach, ale na tym, żeby treść była naturalna, niepowtarzalna, atrakcyjna dla odbiorcy, bez „lania wody”, konkretna, przystępna, czytelna pod względem językowym i merytorycznym.

Klienci wchodzą na stronę i „skanują” tekst w poszukiwaniu informacji. Jeśli błyskawicznie nie odnajdą tego, czego szukają, zniechęcą się i szybko przejdą na kolejną stronę, zapewne konkurencyjnego sklepu internetowego. Aby tego uniknąć, copywriter powinien zadbać o odpowiednie sformatowanie opisu produktu, tak aby stał się jak najbardziej czytelny. Algorytm Google, analizując kod strony, premiuje również treści, w których pojawiają się podział na akapity, śródtytuły, wypunktowania – wszystko, co ułatwia czytanie.

Warto też poruszyć temat fraz kluczowych (ang. keywords). Zwykle ich listę dostarcza specjalista SEO posługujący się narzędziami analitycznymi. Rolą copywritera jest natomiast umieszczenie ich w opisach produktów w sposób naturalny. Nie mogą więc występować w zbyt dużym natężeniu, powinny być także odmieniane. Pamiętaj, że roboty wyszukiwarki obniżają pozycję strony, jeśli natrafiają na podejrzane, „spamerskie” treści, w których roi się od słów kluczowych.

Prowadzisz sklep internetowy, ale nie generuje on spodziewanych zysków, a co gorsza – nie jest widoczny w Internecie? Być może problem jest prozaiczny, a zarazem wymagający zmian: nie posiadasz oryginalnych opisów przy każdym z produktów. Dowiedz się, jak jednym działaniem poprawić sprzedaż, wizerunek i pozycjonowanie.

Z kilku względów, o których zaraz dowiesz się więcej, warto zastosować opisy w sklepie internetowym. Jak to – zapytasz – przecież żyjemy w kulturze obrazu, a moje produkty są dokładnie obfotografowane! Jasne, to bardzo ważne, zobaczyć daną rzecz, ale uwierz, że klient chce też o niej poczytać. Jeżeli Twoje artykuły nie są dobrze opisane, należy to zmienić. Korzystanie z treści skopiowanych ze strony producenta lub innego sklepu to jednak najgorsze możliwe rozwiązanie.

Zwięzły, a zarazem wyczerpujący opis produktu w e-sklepie zwiększa szansę przekonania klienta do zakupu. Należy w nim używać języka korzyści, a także praktycznych, konkretnych wskazówek dotyczących potencjalnego wykorzystania.

Częstym błędem jest pozostawianie suchych informacji technicznych, które dla wielu osób mogą się okazać kompletnie nieczytelne. Dużo lepszym pomysłem jest postawienie na bezpośrednie, przyjazne, czytelne opisy produktów stworzone z zachowaniem poprawnej polszczyzny i z uwzględnię technik perswazji, które owocują większym zainteresowaniem i lepszą sprzedażą.

Wyższy poziom sprzedaży to Twój oczywisty cel. W tym celu warto zadbać o pozytywny wizerunek w oczach klientów i kontrahentów. Jeżeli Twój sklep online będzie bogaty w treść, przede wszystkim w czytelne opisy produktów czy kategorii, stanie się przyjaźniejszy, bardziej profesjonalny. Nowoczesna, spójna narracja, umiejętne korzystanie z żargonu, odpowiednie podejście do grupy docelowej tworzy dobre wrażenie w oczach użytkowników.

To naturalne, że sklepom internetowym opłaca się być wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Załóżmy, że Twoja witryna nie jest uwzględniana na atrakcyjnych pozycjach na interesujące Cię frazy. Czy silna konkurencja to jedyny powód? Zapewne nie – prawdopodobnie brakuje Ci dobrego pozycjonowania.

Oryginalne opisy produktów są absolutną podstawą SEO w sektorze e-commerce. Jeżeli bazujesz na treściach skopiowanych z innych stron, nie dość, że nie wspierasz pozycjonowania, to jeszcze ryzykujesz karą ze strony Google. Roboty najpopularniejszej wyszukiwarki świata bardzo nie lubią, gdy na stronach brakuje oryginalnego contentu. I odwrotnie – doceniają, jeżeli posiadasz odpowiednio sformatowane teksty.

Opis powinien mieć co najmniej 500-1000 znaków ze spacjami. Wiele zależy od charakteru produktu. Łatwiej i ciekawiej opisuje się markowe buty sportowe, a nie śrubkę, której cechy ograniczają się do rozmiaru i materiału wykonania. Na dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania mają wpływ także takie detale jak stosowanie kluczowych fraz, pogrubień, wypunktowań czy nagłówków.

Prowadzić sklep internetowy od dłuższego czasu, a może dopiero go uruchamiasz? Niezależnie od tego, w którym miejscu jesteś, możesz przeprowadzić bardzo ważną i owocną zmianę, czyli wprowadzenie nowych opisów produktów. Spokojnie – ich wdrażanie z różnych względów da się  rozłożyć w czasie, a efekty pod względem sprzedaży, wizerunku oraz pozycjonowania i tak będą widoczne.

Jeżeli w Twoim sklepie nie pracuje nikt odpowiedzialny za content marketing, skorzystaj z usług zewnętrznej firmy. Być może potrzebujesz nawet dwóch, to jest – agencji SEO i agencji copywriterskiej. Specjalista w zakresie pozycjonowania po przeprowadzeniu stosownej analizy przedstawia wytyczne dotyczące opisów, czyli ich długość oraz frazy, które należy stosować. Z kolei copywriter to osoba z doświadczeniem w szybkim przygotowywaniu poprawnych językowo, perswazyjnych i kreatywnych opisów produktów, które odpowiadają postawionym celom.

Powodzenia! Twój sklep zasługuje na wypełnienie go wartościową i przekonującą treścią.

Chcesz rozpocząć współpracę?

Napisz lub zadzwoń!