Blog

Sprawdź najnowsze wpisy

4 naukowe argumenty i statystyki potwierdzające, że warto korzystać z usług copywritingu

4 naukowe argumenty i statystyki potwierdzające, że warto korzystać z usług copywritingu

Tekst na stronie firmowej jest wizytówką Twojego biznesu i ważnym czynnikiem decydującym o jego sukcesie rynkowym. I nie jest to opinia copywritera, który poszukuje klientów, lecz naukowo potwierdzony fakt. Na poparcie tej tezy przytoczę kilka argumentów i wyników badań, które…

Dlaczego potrzebujesz copywritera – korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Dlaczego potrzebujesz copywritera – korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Prowadzenie własnego biznesu praktycznie zawsze wymaga współpracy z zewnętrznymi podmiotami. Dlaczego w tym gronie miałby się znaleźć copywriter? Poszukajmy odpowiedzi, biorąc pod uwagę rozmaite sytuacje, w których znajduje się Twój biznes.

Copywriter – praca dla Ciebie? Na czym polega zawód copywritera

Copywriter – praca dla Ciebie? Na czym polega zawód copywritera

Wiem! Zostanę copywriterem – przecież każdy potrafi pisać, a zarobki ponoć niezłe. I kosztów żadnych nie ma. Żyć nie umierać! Jeśli zastanawiasz się, czy praca copywritera jest dla Ciebie, nie myśl w ten sposób, tylko dowiedz się, na czym dokładnie…

Praca jako copywriter – jak zacząć, przeżyć w branży i zadomowić się w niej na stałe

Praca jako copywriter – jak zacząć, przeżyć w branży i zadomowić się w niej na stałe

Planujesz ścieżkę zawodową i wiążesz ją z copywritingiem lub szerzej – marketingiem? A może już jakiś czas działasz w branży? Początki nie są łatwe, zresztą nawet po kilku latach nadal nie zawsze czujesz stabilizację. Jeżeli jednak wszystko wypali, być może…

Jak wymyślić i opisać misję firmy

Jak wymyślić i opisać misję firmy

Przygotowujesz treść dla klienta, który buduje markę od podstaw? Albo przeciwnie – posiada ugruntowaną pozycję na rynku i doskonale wie, w którym momencie drogi się znalazł? Napisanie spójnej i wiarygodnej misji marki oznacza dla copywritera bardzo ważne zadanie, ale trzymając…

Jak opisać wizję marki

Jak opisać wizję marki

Każdy przedsiębiorca ma swoją wizję, w jakim kierunku powinna podążać jego działalność. Niestety, w wielu przypadkach jeszcze sobie tego w pełni nie uświadomił… Jeżeli jednak Twoim zadaniem jest pisanie tekstów na dowolny temat, poradzisz sobie również ze sformułowaniem klarownej wizji…

10 złotych zasad copywritingu

10 złotych zasad copywritingu

#1 Stwórz warsztat pracy Copywriter musi pracować w określonych warunkach. Zagwarantuj sobie sprawny sprzęt, niezawodne łącze internetowe i ergonomiczne, spokojne stanowisko do pracy. Lepiej pomyśleć o tym zawczasu, zanim dowiesz się o tym, upomniany przez ortopedę lub okulistę. Korzystaj z…

Smartfon – narzędzie copywritera

Smartfon – narzędzie copywritera

Chociaż wielu copywriterów wybiera ten zawód z uwagi na zalety pracy w domowym zaciszu, przy własnym komputerze, z kubkiem herbaty – prędzej czy później rozbuduje swój warsztat o urządzenie mobilne i to nawet niekoniecznie wtedy, gdy wyjdzie z domu. W…

Tajemnica webwritingu, czyli 10 rad, jak pisać teksty online

Tajemnica webwritingu, czyli 10 rad, jak pisać teksty online

W niniejszym artykule chcę Ci pokazać, jak pisać teksty, które sprzyjają wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania i jednocześnie są interesujące dla czytelnika. Moim celem jest przekazanie wiedzy, dzięki której będziesz wiedzieć, jak działa webwriting i jak tworzyć artykuły cieszące się…

10 umiejętności dobrego copywritera

10 umiejętności dobrego copywritera

Chcesz zostać copywriterem? Żaden problem! Możesz zacząć choćby teraz. Jak? Oto przepis: napisz kilka tekstów na Twój ulubiony temat, opublikuj je gdziekolwiek, np. na darmowym blogu na WordPress.org, stwórz profil w jakimś serwisie dla freelancerów i copywriterów, np. na freelancer.com, zacznij…

Chcesz rozpocząć współpracę?

Napisz lub zadzwoń!